ivalojoki-travellers.fi

Wanneer is nagmaal



Wat is die belangrikheid van Christelike Nagmaal?

Wanneer moet ek voor die nagmaal bely? Priesters wat die belangrikheid van Belydenis beklemtoon, het gereeld opgemerk dat amper almal Sondagaand by Massa ontvang, maar baie min mense gaan die Belydenis die dag daarvoor. Dit kan beteken dat daardie priesters merkwaardige heilige gemeentes het,





Nagmaal – toortsie.com

Die nagmaal word in al die Evangelies beskryf, maar ek hou die meeste van die weergawe wat in 1 Korintiërs 11:23-29 opgeteken is. Kom ons lees saam: Wanneer ‘n jong man in Jesus se tyd met ‘n jong vrou wou trou het hy ‘n huwelikskontrak of ‘n verbond opgestel vir voorlegging voor die jong meisie en haar vader. Die huwelikskontrak





Belydenis en Nagmaal: Wanneer moet ek bely?

Nagmaal is n delikate en wesenlike saak - dus is hierdie vraag ook wesenlik. Ons enigste troos wanneer ons onsself ondersoek lê dus daarin dat ons deur onsself te ondersoek opnuut besef dat ons aan God die Vader, Seun en Heilige Gees behoort.





FORMULIER VIR DIE BEDIENING VAN DIE NAGMAAL

11.3.5 Die breek van brood - Nagmaal. Saam met bid en Bybellees, is dit van die uiterste belang dat Christus se bevel om brood te breek en wyn te drink, tot sy gedagtenis, gereeld gehoorsaam word. "Doen dit tot my gedagtenis," het Jesus beveel (Lukas 2:19). Dit was sy wil dat sy volgelinge dit gereeld moet doen tot sy tweede koms, wanneer Jesus





Die Heilige Nagmaal - Suider Kruis

Antwoord: Die nagmaal betuig aan ons dat ons volkome vergewing van al ons sondes het, ter wille van die enige offer van Jesus Christus wat Hy self eens en vir altyd aan die kruis volbring het (a), en dat ons deur die Heilige Gees in Christus ingelyf word (b), wat nou na sy menslike natuur in die hemel aan die regterhand van die Vader (c) is en





Nagmaal is ‘n feesete! - NGK Wonderboom

Wanneer ek nagmaal toe kom, op staan en na die tafel toe kom en die brood eet en die wyn drink, verkondig ek die dood van Jesus Christus totdat Hy kom. Nagmaal het alles te doen met Jesus Christus wat aan die kruis gesterf het. Wanneer ek nagmaal toe kom, kom ek omdat ek in Christus glo. Nagmaal mag nie ‘n gewoonte wees nie.





Selfondersoek vir nagmaal - MWEB wanneer is nagmaal

Of wanneer dit as ‘n “dooie” ritueel uitgebeeld word. Of aan die Nagmaal deelteneem met sondes wat nog nie belei is nie. Dit is belangrik om na Paulus te luister en selfondersoek te doen alvorens daar aan die Nagmaal deelgeneem word.





4. Nagmaal – Ons Glo

Die nagmaal is in die vierde plek n verkondiging van ons toekomsverwagting. Ons het in die nagmaal die versekering dat die Here een met ons is. Tog kyk die gemeente hiermee ook vooruit na sy wederkoms, en verkondig daarmee die dood van die Here totdat Hy kom. Deur die nagmaal strek ons ons uit na die dag wanneer





NAGMAAL | DIE BEDIENING WAT N VERSKIL MAAK …

Die Nagmaal herinner ons ook dat ons sy navolgers is en wat ware gemeenskap is. Die Nagmaal is ‘n fisiese teken wat ons herinner aan God se ewigdurende, onvoorwaardelike liefde vir ons. Wanneer ons die brood eet en wyn/sap drink, herinner dit ons dat Christus sy liggaam (brood) en sy bloed (wyn/sap) gegee het sodat ALMAL vergewe kan word en





Bybel Beginsels Studie 11.3.5 - Die breek van brood …

Die nagmaal as teken. Net so is die nagmaal vir ons gegee. Die nagmaal bestaan uit brood en wyn, alledaagse voedsel wat deel is van elke huishouding. Dit is algemeen gebruik deur mense in Christus se tyd en meestal vandag nog. Sodoende gebruik God dit wat ons elke dag eet en drink om ons te herinner aan dit wat Christus aan die kruis vir ons





ToekomsVenster: Die instelling van die nagmaal | … wanneer is nagmaal

Of wanneer dit as ‘n “dooie” ritueel uitgebeeld word. Of aan die Nagmaal deelteneem met sondes wat nog nie belei is nie. Dit is belangrik om na Paulus te luister en selfondersoek te doen alvorens daar aan die Nagmaal deelgeneem word.





Vraag 75 Nagmaal as teken. – Terugkeer

Vind uit wanneer julle volgende Nagmaal-Sondag by die gemeente is. Hoe kan jul as gesin daar dien? Bv. help met die brood sny, die tekens uitdeel, opwas na die tyd ens. Bak brood saam as familie. Terwyl julle die brood bak gesels oor julle eerste Nagmaal ervaring of wat die Nagmaal beteken.





Christelike Nagmaal - Bybelse sienings en … wanneer is nagmaal

Nagmaal gesels - ook wanneer hulle dit nog nie gebruik nie. Wanneer jy voel dat hulle gereed is, kan jy spesiaal met hulle begin gesels oor die Nagmaal. Gesels ook ná elke Nagmaal met hulle oor wat gebeur het. Jy hoef nie alles hier onder gelyk (bv. voor hul eerste Nagmaal) te doen nie. Gesels voor elke Nagmaal met hulle. Bevestig dit wat hulle





Bybelskool » Wat is die nagmaal? – Die …

Die nagmaal word in al die Evangelies beskryf, maar ek hou die meeste van die weergawe wat in 1 Korintiërs 11:23-29 opgeteken is. Kom ons lees saam: Wanneer ‘n jong man in Jesus se tyd met ‘n jong vrou wou trou het hy ‘n huwelikskontrak of ‘n verbond opgestel vir voorlegging voor die jong meisie en haar vader. Die huwelikskontrak





FORMULIER VIR DIE BEDIENING VAN DIE NAGMAAL

Die nagmaal is ‘n familiefees! Wanneer families in ons dag saam eet is dit ‘n feestyd. Mense kook die lekkerste kos en kuier ‘n hond uit ‘n bos. Hulle lag en gesels. Blydskap en vreugde wen gedurig rondom die feestafels. Wanneer Jesus ons na sy maaltyd nooi, …












Kirjoita uusi kommentti: (Napsauta tästä)

123kotisivu.fi
merkkiä jäljellä: 160

OK

Lähetetään.
Katso kaikki kommentit

|

Vastaa

Hei!

ILMOITUS